ICT správa a technická podpora

Stejně jako v ostatních oblastech, i při poskytování technické podpory dbáme především na stabilní technické prostředí společně s predikovatelnými náklady. Technická podpora pro nás tedy neznamená vydělávání na problémech, ale naopak udržení bezproblémového stavu a 100% funkčního stavu sítě.

Jaké služby nabízíme
  • Zabezpečení firemních sítí
  • Správa síťových prvků a zařízení
  • Projektování a realizace LAN a WiFi sítí
  • Implementace a správa serverů a datových úložišť
  • Technická podpora databází a systémů (ERP, ekonomické a účetní systémy, …)
  • Tisková řešení
  • Kamerové systémy
Cenová politika IT podpory

Základními položkami pro výpočet ceny měsíční podpory jsou právě zařízení, která tvoří síť klienta. Výpočet ceny je pak jednoduše kalkulovatelný podle počtu:

  • Síťových prvků
  • Pracovních stanic a notebooků
  • Serverů

Výsledná cena podpory je konečná a klient vždy v daném měsíci zaplatí právě jen a pouze předem stanovenou cenu, a to bez ohledu na to, kolik podpory v daném měsíci skutečně vyčerpá.

Benefity technické podpory

Naším cílem je poskytování skutečně kvalitních a stabilních služeb, založených na předcházení problémů, nikoliv jejich hašení, díky čemuž jsme schopni udržet cenu technické podpory na jasně dané a minimální finanční úrovni. Co vše tedy cena podpory obsahuje?

  • Neomezená technická a uživatelská podpora pro řešení požadavků a technických problémů
  • Pravidelné aktualizace a údržba systémů
  • Centrální řízení programového vybavení, aplikování nových verzí SW
  • Konzultace stavu a rozvoje pro management společností – IT management
  • Helpdest 24/7/365
  • Zapůjčení náhradního zařízení (PC, notebooky, servery, tiskárny, síťová zařízení)
  • Zálohování uživatelského obsahu
Garance nepřetržitého chodu

Je naší zodpovědností, aby vše fungovalo, a pokud dojde k jakémukoliv problému, garantujeme našim klientům jeho vyřešení v nejkratším možném čase a bez jakýchkoliv přidaných nákladů. Jako jeden z benefitů dostává každý náš klient i možnost zapůjčení zařízení z naší IT banky na dobu, kdy jeho vlastní zařízení selže. S námi se Vám tedy nestane, že bude jakýkoliv zaměstnanec vyřazen z provozu, pokud mu například přestane fungovat jeho pracovní stanice nebo notebook – jednoduše mu zapůjčíme náhradní zařízení. O to více je jasné, že se mimo provoz nesmí ocitnout celá společnost, a proto máme k dispozici vždy náhradní servery, tiskárny a veškerá síťová zařízení.